Re: Drukarka do 400zł

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 20:34:20 MET DST

Użytkownik "Yakhub" <jakub@jasna.tarnow.pl> napisał w wiadomości
news:cdebm1$2gh6$1@arrakis.solutions.net.pl...
> Poszukuję jakiejś taniej i wydajnej drukarki, najlepiej laserowej. Może
być
> dowolnie duża, dowolnie stara, dowolnie brzydka :) (choć naturalnie
wolałbym
> małą, nową i ładną). Nie przeszkadza mi sprzęt używany.
>
> Zastosowanie: druk tekstu, ewentualnie od czasu do czasu jakis prosty
> obrazek schematyczny
>
> Wymagania: w miarę tania w użytkowaniu, łatwo dostępne materiały
> eksploatacyjne. W miarę szybka (plujka chyba odpada?) i w miarę cicha
> (igłowa odpada zdecydowanie).

> [...]

jak plujka to:
- HP DJ710 lub DJ720 (ale musisz sprawdzic dokladnie, bo jedna z nich miala
zasobnik 42ml), DJ959 (ta na 100% ma 42ml czarnego) na tym zasobniku dalo
sie drukowac prawie w nieskonczonosc (~1000 stron)
- Canon S400+, i5xx+ (zasobniki wymienne oddzielnie, zastepniaki w cenie
~20PLN/~400 stron)

jak laser to polecam OKI 8W - korpus na gwarancji wieczystej, beben -
400PLN/10.000 stron, toner ~100PLN/~1500 stron