Drukarka do 400zł

Autor: Yakhub <jakub_at_jasna.tarnow.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 19:23:11 MET DST

Poszukuję jakiejś taniej i wydajnej drukarki, najlepiej laserowej. Może być
dowolnie duża, dowolnie stara, dowolnie brzydka :) (choć naturalnie wolałbym
małą, nową i ładną). Nie przeszkadza mi sprzęt używany.

Zastosowanie: druk tekstu, ewentualnie od czasu do czasu jakis prosty
obrazek schematyczny

Wymagania: w miarę tania w użytkowaniu, łatwo dostępne materiały
eksploatacyjne. W miarę szybka (plujka chyba odpada?) i w miarę cicha
(igłowa odpada zdecydowanie).

Dlatego też uważam, że potrzebny mi laser :P. Mozecie mi polecić jakiś
konkretny model, markę? Może nawet jakiegoś handlowca, ktory sie tym
zajmuje? (rejon Krakowa, lub sprzedaż przez internet)

Pozdrawiam
Yakhub