Re: COOLER - który wybrać (dla AMD XP 2500+)

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 01:13:11 MET DST

Użytkownik "Marcin" <mach82@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1ptwa3ssc3yjb.13b23vqxm0yxi$.dlg@40tude.net...
> Jaki procek i jaka temperatura przy full obciążeniu procka (i przy
> jakich obrotach - bo rozumiem że te 1500 obrotów jest jak procek nic
> nie robi)
> (odczyt najlepiej z diody termicznej)
> --
> Pozdr. Marcin

Witam!

Ja wybralem po czytaniu roznych artykulow Pentagram Freezone QC-80 CU - ok
105zl

Ale przy okazji mam pytanie. Czy rzeczywiscie pasta tak pomaga. Bo ja
chcialem opsmarowac a standardowo dolaczana do wentylatorka. Moze ktos mi
doradzic ktora wybrac na www.esc.pl ? Sa tam nawet jakies po 30 zl...

Geralt