Re: COOLER - który wybraa (dla AMD XP 2500+)

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 09:39:02 MET DST

> Witam!
>
> Ja wybralem po czytaniu roznych artykulow Pentagram Freezone QC-80 CU - ok
> 105zl
I co zadowolony?

> Ale przy okazji mam pytanie. Czy rzeczywiscie pasta tak pomaga.
Na takim procku między zwykłą pastą silikonową a dobrą srebrną to
będzie max. 3 stopnie różnicy, więc nie warto kupować nowej pasty.

> Bo ja
> chcialem opsmarowac a standardowo dolaczana do wentylatorka. Moze ktos mi
> doradzic ktora wybrac na www.esc.pl ? Sa tam nawet jakies po 30 zl...
Patrz wyżej. Kupno dobrej pasty ma sens przy dużym podkręcaniu procka
np A2500+@2.5GHz. Wtedy każdy stopień się liczy, ale przy podkręcaniu
2500+@3200+ to raczej nie ma sensu (przynajmniej nie na takim
wentylatorze).
Godną pastą do polecenia jest ArcticSilver Arcitic Silver 5 (30zł),
ale jest to już produkt dla profesjonalistów próbujących za każdą cenę
mieć kilka dodatkowych MHz.

> Geralt

Pozdr. Marcin