Re: Problem z drukara HP 640c

Autor: PiotrR <wuwek_at_NOSPAM@poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 01:23:20 MET DST

> ha, ha, ha... kolega mial cos takiego... wyczysc glowice drukujaca... tak
> ewidentnie chusteczka namoczona w alkoholu...

Gdyby to było z głowicą to mrugałaby cały czas zaraz po włączeniu - nie
tylko
podczas wydruku.- poza tym mruganie na pomarańczowo to BŁĄD KARETKI.

Miałem podobny problem na 610-tce - po wyjęciu klucza sprzętowego, który
był w porcie LPT wszystko chodzi.

W tym przypadku przyjrzałbym sie również przewodom i połączeniom tych
przewodów.

Naprawianie ? - jeśli w serwisie HP to zdecydowanie NIE - krzykną ze 400
zeta
+ części - lepiej kupić coś nowego.

Zdarzają się prywatne serwisy drukarek - poszukać.

Inna opcja - kupić używaną.

Piotr