Re: obudowy

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 21:15:35 MET DST

> Witam!
>
> Czy dostane gdzies obudowe bez zasilacza ? Mam obecnie Chiefteca 360*.*,
> ale obudowa jest tak mala, ze pomiedzy wentylem od P4 2,8HT a dolnym
> wiatrakiem w Chieftec'u jest zaledwie 1 cm i przez to wentyl wali z max
> predkoscia - jeden i drugi - nie wspominajac i cyrkulacji powietrza
> ktorej nie ma :)
Spróbuj na www.angela.pl - tam można kupić obudowy bez zasilaczy.
Problem tylko w tym że tam sprzedają obudowy Chiefteca i Anteca
(raczej drogie ale wspaniałe jakościowo, polecam)

> I jeszcze jedno. Jestem zwolennikiem cichej pracy kompa, wiec poza
> wymiana coolera na Zalmana ALCU - ten za ok 130 zl - sredni model,
Pentagram Freezone QC-80 AlCu (75 zł) - cichutki, tańszy od tego
Zalmana i równie dobry (jeżeli nie lepszy). Mam takiego więc wiem o
czym mówię.

> chce
> jeszcze dokupic jakies maty tlumiace halas, czy jak one sie tam zwa.
> Gdzie je dostane ? A moze jest jakas obudowa bez zasilacza i z takimi
> matami ?

Chodzi ci o maty wyciszające
http://www.angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=102
w innych sklepach internetowych też widziałem takie rzeczy, więc nie
powinieneś mieć problemów.
Acha, taki maty podwyższają tamperaturę w budzie, więc jeżeli kupujesz
cichy wiatrak, to ja bym z tych mat poprostu zrezygnował.

> Kurde wymaajacy jestem, co...?
Nie, jesteś standardowym mieszkańcem Unii Europejskiej ;)

> BTW
> Czy istnieja obudowy desktop, ale wyzsze niz standardowe ? Szerokosc i
> dlugosc std, ale wyzsze ? Ot takie widzimisie amerykanina ;)
Kto szuka nie błądzi, może coś takiego znajdziesz. Wprawdzie
desktopami nigdy się nie zajmowałem, ale może o to ci chodzi ?
http://tinyurl.com/62oez (ten na samej górze)

--
Pozdr. Marcin