Re: obudowy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 14:24:55 MET DST

Marcin napisał(a):

> Spróbuj na www.angela.pl - tam można kupić obudowy bez zasilaczy.
> Problem tylko w tym że tam sprzedają obudowy Chiefteca i Anteca
> (raczej drogie ale wspaniałe jakościowo, polecam)

> Pentagram Freezone QC-80 AlCu (75 zł) - cichutki, tańszy od tego
> Zalmana i równie dobry (jeżeli nie lepszy). Mam takiego więc wiem o
> czym mówię.

> Chodzi ci o maty wyciszające
> http://www.angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=102
> w innych sklepach internetowych też widziałem takie rzeczy, więc nie
> powinieneś mieć problemów.
> [...]

Fakt, ubogi obecnie rynej obudow...
Wszyscy producenci stawiaja na ladny wyglad i jeszcze gorsze slim ATX !
Patrzylem takze na serwerowe obudowy - taka 430x220x430 bylaby piekna,
ale ludzie, 1400 zl...?
Widze ze nawet jest problem z kupieniem big atx ! Oczywiscie szerszej i
za przystepna cene. Coz chyba kupie jakiegos szrota na allegro byleby
mial "dobra" obdowe :)