obudowy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 20:42:47 MET DST

Witam!

Czy dostane gdzies obudowe bez zasilacza ? Mam obecnie Chiefteca 360*.*,
ale obudowa jest tak mala, ze pomiedzy wentylem od P4 2,8HT a dolnym
wiatrakiem w Chieftec'u jest zaledwie 1 cm i przez to wentyl wali z max
predkoscia - jeden i drugi - nie wspominajac i cyrkulacji powietrza
ktorej nie ma :)

I jeszcze jedno. Jestem zwolennikiem cichej pracy kompa, wiec poza
wymiana coolera na Zalmana ALCU - ten za ok 130 zl - sredni model, chce
jeszcze dokupic jakies maty tlumiace halas, czy jak one sie tam zwa.
Gdzie je dostane ? A moze jest jakas obudowa bez zasilacza i z takimi
matami ?

Kurde wymaajacy jestem, co...?

BTW
Czy istnieja obudowy desktop, ale wyzsze niz standardowe ? Szerokosc i
dlugosc std, ale wyzsze ? Ot takie widzimisie amerykanina ;)