Re: Czy ktos kupowal w esc.pl - wazne!

Autor: Kuba <phu_bez_spamu_kuba_at__bez_spamu_piotrkow.home.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 20:53:05 MET DST

> Witam!
>
> Zdecydowalem sie na zakup, ale chce potwierdzic, ze ktos kupowal w sklepie
> www.esc.pl . Ten sklep przesyla tylko za przedplata i wyglada to troche
> podejrzenie, tym bardziej, ze maja niskie ceny (jedne z najnizszych na
> necie). Prosze o opinie o tym sklepie...

W zasadzie, to kupowałem już dwa razy.
Pierwszy raz - z przedpłatą - około lutego,
drugi raz w tym tygodniu - za pobraniem.
Nie wiem, czy dopiero teraz uruchomili możliwość
kupna za pobraniem, czy trzeba chociaż raz zamówić,
Musisz zapytać - ja zadzwoniłem i przy okazji dopytałem się kiedy
i jakie części mogę dostać, bo cennik nie jest ofertą itd...
- jak w każdym sklepie Netowym (a i wielu w realu).
Towar przychodzi sprawny i w zamawianych ilościach (rodzajach też :-))) ),
U mnie był tylko poślizg w czasie odbioru
- ale to standard, a poza tym oni wysyłają tylko Szybką Paczką...

To tyle.
Jak byś coś chciał dopytać to proszę bardzo.

Pzdr.:
Kuba