Re: COOLER - który wybrać (dla AMD XP 2500+)

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 20:54:58 MET DST

> P.S. Na co zwracać uwagę przy kupnie pasty?

Najlepiej kupić coś z dodatkiem srebra. Dobrą pastę poznasz po cenie,
im droższa tym lepsza. Za strzykawkę chcą nawet ponad 15 zł. Bardzo
dobre pasty ze srebrem to właśnie taki koszt.
Pamiętaj, że sama pasta z dużą zawartoscią srebra potrafi obniżyć
temperaturę procka (w porównaniu ze zwykłą pastą silikonową) o ok. 5C,
więc gra jest warta świeczki.

> Acha ten cooler mam bo chciałem mieć 'cichy' komputer... :D

Pentagram Freezone QC-80 AlCu (75 zł.)
głośność 20db w trybie cichym, przy obrotach rzędu 1800 RPM - wentyl
jest niesłyszalny, a przy tym znakomcie chłodzi.
Pamiętaj, że co 3db następuje podwojecie głośności, tzn. 23 db jest 2
razy głośniejsze od 20db, czyli jak kupisz wichurę rzędu 30 db to
będziesz miał problem.
Jak chcesz mieć cichy komputer, to naprawdę warto zainwestować kilka
dodatkowych złociszy w ten wentyl . Jest super.

> Czekam na Wasze ewentualne inne propozycje, bo jutro rano muszę biegnąć
> do Katowic na giełdę...
Jak znajdziesz tam tego pentagrama to bierz bez zastanowienia. Jeżeli
nie będzie, to zawsze możesz kupić w internecie.

> Dzięki za ewentualne odpowiedzi.
Proszę bardzo ;) Acha, z 30 zł nie kupisz cichego wentyla, chociażby
producent pisał co innego.

--
Pozdr. Marcin (szczęśliwy użytkownik cichego Pentagram Freezone QC-80
AlCu)