Re: Wyswietlacz LCD

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 17:44:41 MET DST

"Michal Kosciowski" <kosciej@cut_it_off.sin.univ.gda.pl> wrote in message news:Pine.LNX.4.60L.0407170918370.5817@sin.univ.gda.pl...
> Ty jestes jakis nadwrazliwy?Masz problem ze soba?

Absolutnie nie mam zadnych problemów :-))
Po prostu rozbawiles mnie tymi "projektami" :-))

> Wiesz, ja sie pytam o rade, nawet nie zajrzales na te strone, bo bys
> wiedzial, ze _2_ projekt, ten odbijajacy mi chodzi...Ale nie...ty musiales
> juz 5 razy napisac, ze jedyna madra osboa na tym forum jaestes
> Ty...Poprostu baranie, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia,
> to sie nie odzywaj!!!

Widze, ze popisujesz sie kultura... no cóz...
Jak widac brak rozumu i brak kultury ida ze soba w parze.

> Przez takich jak Ty musze czekac na posortowanie wiadomosci,
> ktore i tak nie maja sensu, wiec PLONK!!!

:-))))) Wytnij wszystkie dobre rady i wydaj pieniadze, których
i tak masz za malo, na ten zlom - pozalujesz i wspomnisz moje slowa.