Re: Wyswietlacz LCD

Autor: Michal Kosciowski <kosciej_at_cut_it_off.sin.univ.gda.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 09:22:27 MET DST

On Mon, 12 Jul 2004, Pszemol wrote:
> Nie, nie odbitego - przechodzacego przez LCD.
> Panel LCD dziala tu jak klisza filmowa w projektorze tradycyjnym.
> Pomysl ze zwyklymi zarówkami nie ma sensu bo to bedzie
> za malo swiatla a za duzo temperatury... Porównaj sobie
> zródla swiatla w projektorach a przekonasz sie, ze sprawa
> nie jest wcale trywialna. Panele LCD nie znosza zbyt dobrze
> temperatury, nie maja wystarczajacego kontrastu i na dodatek
> nie sa za bardzo przezroczyste a wiec wiele swiatla na nich tracisz.
>
> Zdjecia "efektów" na tej witrynie sa po prostu oszukane...
> [...]

Ty jestes jakis nadwrazliwy?Masz problem ze soba?
Wiesz, ja sie pytam o rade, nawet nie zajrzales na te strone, bo bys
wiedzial, ze _2_ projekt, ten odbijajacy mi chodzi...Ale nie...ty musiales
juz 5 razy napisac, ze jedyna madra osboa na tym forum jaestes
Ty...Poprostu baranie, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, to sie
nie odzywaj!!!

Przez takich jak Ty musze czekac na posortowanie wiadomosci, ktore i tak
nie maja sensu, wiec PLONK!!!

--
W mailu wytnij cut_it_off