Re: Nagrywarka + DVD (combo)-co polecacie do 200zł?

Autor: bog.dal-student <jakbogdastudent_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 17:49:37 MET DST

> I w końcu tak zrobiłem...

Ja rowniez niedlugo przymierzam sie do zakupu kompa i mam przewidziany zakup
czytniki DVD i nagrywarke CD-RW, ale rowniez zastanawiam sie nad combo.
Jakis czas temu nie najlepiej slyszalem o combosach (sypaly sie strasznie),
ale te urzadzenia wtedy dopiero wchodzily na rynek, wiec moglo sie cos
zmienic. Jak obecnie sprawuja sie napedy combo?