Re: TNT2 pelna i Vanta

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 00:07:49 MET DST

> To nienajszybsze łącze do ściągania ...
Ba, 8KB/s :(. Wkrótce przesiadam się na neo 360 kbit/s i prawdziwe
ściąganie dobiero się zacznie (szkoda tylko że jest limit 5 GB/m-c)

> Ale przynajmniej nie masz tego problemu co ja,
> że prawie 250GB na HDD i brak miejsca :D
Heh, mój samsung 120 GB już pęka w szwach (planuję kupno jakiegoś
200GB). Naszczęście większość rzeczy których nie używam trzymam na DVD
(nagrywarka DVD się przydaje).

> Grę można dosatosować do posiadanego sprzętu,
> zmniejszając rozdziałkę lub/i detale.
Far Cry to rzeczywiście jakieś wymagania ogromne ma (ale i piękną
grafikę). Założę się, że Doom3 z ładniejszą grafiką będzie u ciebie
lepiej chodził w 1600x1200 na max. detalach niż ten Far Cry. Cóż,
kwestia optymalizacj do sprzętu. Niektórzy to potrafia, inni nie ...
(albo też im się nie chce, bo po co; jak ktoś chce sobie pograć to
niech kupi nowszą kartę ...)

> BTW ja przeszedłem z GF2Ti na obecną grafę,
> i wszytko ładnie śmiga, ale jak odpaliłem Far Cry to byłem
> mocno rozczarowany, tylko 5-10 FPS :((( Dla mnie był to szok.
> Mowa oczywiście o 1600x1200 i high detal.
Żeby przeżyć szok to trzeba odpalić tę grę w 1600x1200 na max detalach
na GF4 MX 64BIT (1FPS) :D

--
Pozdr. Marcin