Re: identyfikacja płyty głównej

Autor: sam72 <sam72_at_op.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 17:07:38 MET DST

w sumie to umie na bcb pisze tylko V5,2.......
to niewiele aby goglować......
ja nie pierwszą płyt ę mam w reku i jak dotej pory to zawsze gdzieś właśnie
pisało co to jest i nie było problema, ale w końcu trafiła kosa na
kamień....
i w sumie to nie jest takie proste......
wiem że płyta ta jest pod P1 K5 K6 K6-2 na cipsecie VXpro bios awarda, ale
niemam żadnego z tych prockó aby ją na chwilkę ruszyć aby zobaczyć co bios
wyświetla.