Re: identyfikacja płyty głównej

Autor: maciej \(m.\) <alt.pl.neo_at_usunto.poczta.neostrada.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 14:42:06 MET DST

Użytkownik "sam72" <sam72@op.pl> napisał w wiadomości
news:cd2pv8$8ml$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich. mam problem z identyfikacją płyty głównej .... Kiedyś
> przez przypadek znalazłem stronę na której były rysunki płyt z
> rozmieszczeniem głównych elementów i na tej podstawie można było sprawdzić
> co to za płyta. Może ktoś wie gdzie w necie to jest, albo jkiś inny
sposób?

kazda plyta jakaby nie byla
ma gdzies na PCB na warstwie opisowej
nadrukowany symbol literowo-cyfrowy
(zazwyczaj najwiekszy napis biala farba na obwodzie drukowanym)
i to powinno wystarczyc.
Ja mam np. GA-7VT600-L
zazwyczaj na koncu jest jeszcze numer wersji (wersja wykonania PCB)
jak się ten ciąg znaków zapoda do googla
to nie ma bata, że gdzies na poczatku wyskoczy stronka proucenta.
a tam już pdf z instrukcją i opisem,
najnowszy bios, faq itp.itd.

proste w sumie :-)

pozdro,