Modem Fritz! i jego Baza Adresowa

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 17:09:07 MET DST

Witam.

Wybaczcie krossposta ale może ktoś ze sprzętowców miał podobny problem.

Modem ISDN Fritz! PCI. Do niego jest oprogramowanie które między innymi
zawiera moduł Fritz!fon i współpracującą z nią książkę adresową.

Po instalacji jest książka goła (tzn. ma tam 2 wpisy) i znajduje się w dwóch
plikach dBase 'FritzAdr.dbf' i 'FritzAdr.mdx'.
W helpie pisze, aby edytować to za pomoca dBase IV.

Mam dBase 5.0 dla Win z jakiejś płyty PCWorda (nie mam IV). Problem polega
na tym, że przy otwieraniu tej bazy wyskakuje błąd pliku indeksu MDX. Mogę
baze otworzyć albo do odczytu albo pominąć ten index. Zaimportowałem swoją
bazę telefonów z formatu Lotus 1-2-3 i zapisałem w dBase. Po podmianie pliku
w książce adresowej pakietu Fritz! pisze, że jest nieprawidłowy indeks i czy
ma go stworzyć. Jak nie pozwole jest ok. ale przy każdym uruchamianiu się o
to pyta. Jak mu pozwoliłem to wyciął w pień wszystkie z ponad 300-stu wpisów
oprócz pierwszego.

Pomocy !! Nie będe przecież klepał trzysta kontaktów !

;-((

Pozdrawiam.

--
Henry(k)