Re: Athlon XP 2000 na MSI K7T Turbo

Autor: JacoleX <jacek_at_kochan.biz>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 14:42:28 MET DST

Użytkownik "Yogiii" <yogiii@hot.pl> napisał w wiadomości
news:cd32ko$ko$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "JacoleX" <jacek@kochan.biz> napisał w wiadomości

2000

> mialem ta plyte i mialem na niej 1800xp+ i to bylo rzeczywiscie max to
> chodzilo moze
> upgrade biosu cos zmieni ja nigdy tego nie robilme przez prawie 4 lata
> posiadania
> tej plytki - bardzo dobrej i niezawodnej
> niestety kilka miesiecy temu popsula sie tzn wysadzilo kondensatory
> ale i tak udalo mi sie ja sprzedac na czesci :)

!800 XP nie wiem czy dostane, niech bedzie juz 2000+ ze slabszym mnoznikiem,
ale by byla taka mozliwosc.
Upgradu nie ma juz od 2 lat...
Plyta faktycznie dobra. Podpialem do niej źle porty USB, tzn. do WOL przez
przypadek i natychmiast sie zjarały. Mimo to płyta dalej dziala hhuh.

--
Jacek Kochan