Re: dobry zasilacz do ECS k7s5a

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 22:06:48 MET DST

Halo, in news:cd1eqt$r4k$1@news.onet.pl, Slaine hat geschrieben:

> ja nie wiem ze wszyscy narzekaja na tego codegena, ja go mam juz
> od ponad poltorej roku i dotad nie mialem zadnych problemow.

Poza problemem opisanym poniżej? ;-)

"rozumiem ze jesli dysk sie zatrzymuje podczas pracy zwieaszajac system
i slychac z niego takie delikatne stukanie (poczym znow chodzi, bez
restartu systemu) to jest uszkodzony i mozna znim zasowac do serwisu
gwarancyjnego???Poza tym posiada 4 kilo badow(1 klaster). A gwarancji
mam jeszcze ponad 2 lata. Dodam ze zasilacz w kompie to Codegen 300W
ktory nie sprawia zadnych problemow, ale moze jednak..."

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,