nagrywanie p³yt CD-R

Autor: T.N. <xyzxyz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 18:07:01 MET DST

Witam,
Mam zamiar kupiæ nagrywarkê, zdajê sobie sprawê, ¿e temat zapewne by³
wa³kowany wielokrotnie, jednak nie uda³o mi siê znale¼æ odpowiedzi na
nurtuj±ce mnie pytania. Nie bardzo mam czas na siedzenie i porównywanie
parametrów ró¿nych modeli st±d moje pytania.

1.) Czy istnieje jaka¶ istotna ró¿nica w jako¶ci nagrywania p³yt w
poszczególnych modelach? Czy wiêksza cena oznacza tylko wiêksz± szybko¶æ czy
co¶ jeszcze? Je¶li chodzi³oby tylko o szybko¶æ to pewnie kupi³bym najtañsz±.

2.) Podobne pytanie w sprawie samych p³yt: czym ró¿ni siê CD-R za 1,20 z³.
od tego za 2,00?

3.) Jak wygl±da sprawa monta¿u, nie znam siê za bardzo na architekturze
komputera, nie lubiê grzebaæ w biosie itp., czy w takim wypadku lepiej
by³oby zawie¼æ komputer gdzie¶ do serwisu, czy mimo wszystko spróbowaæ
rozkrêcaæ samemu? (gwarancji ju¿ nie ma) Zakup np. w MM pewnie wyszed³by
taniej...
A mo¿e istniej± jakie¶ nagrywarki zewnêtrzne? (przeznaczone dla PC, nie
audio)

4.) Czy do nagrywarek do³±czany jest zazwyczaj jaki¶ soft do nagrywania,
czy trzeba jeszcze co¶ skombinowaæ?

5.) Je¶li kto¶ zna jaki¶ ³atwodostêpny model o korzystnej relacji
jako¶æ/cena to móg³by podaæ.

--
pozdrawiam
T.N.