Obudowa desktop

Autor: Michał S. <sobanskim_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 14:22:36 MET DST

Witam
Mam małe pytanie. Chcę sobie zmienić obudowę na nową. I tu zrodził się w
mojej głowie pomysł - może tower zmianić na desktopa?
Kiedyś, jeszcze w czasach AT miałem desktopa i pięknie pasował mi do
biurka - biurko nadal mam. Tylko czy nie będzie problemów np. z upchnięciem
sprzętu?
Moja konfiguracja:
Athlon XP 1700, Asus A7N8X-E deluxe, karty graficzna i TV, CDRW, HDD luzem +
kieszeń na drugi i flop.
Teoretycznie rozmiary obudowy desktop są taki same jak midi tower, ale
inaczej są rozłożone napędy. Czy nie będzie problemów z cyrkulacją
powietrza? Planuję podkręcić troszkę mojego Athlona, więc na 100% się
troszkę przygrzeje. Teraz ma 45-50 stopni w zależności od tego czy włączę
dodatkowy wentylator wyciągający powietrze z obudowy.
Czy sprzętowi nie będzie za ciepło?
Może pomógłby w tej sytuacji wentylator na górze obudowy nad prockiem w
Desktopie?
Czy ma ktoś może z tym jakieś doświadczenia?

Pozdrawiam, Michał S.