Re: TV FlyVideo 98 (Bt848) STERY

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 14:20:51 MET DST

Użytkownik "LESZEK" <lechu.olsztyn@poczta.fm> napisał w wiadomoœci
news:cctmsa$5mo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.
> Mam problem z kartą tv FlyVideo 98 (Bt848) pod WinXp. Zmieniłem niedawno
[...]
> Może ktoś ma dobre sterowniki albo wie gdzie takie znaleźć. Proszę o
pomoc.

Do ogladania polecam DScaler - darmowy i zadnych problemow z systemem XP i
sprzetem (z tego co pamietam nawet nie potrzeba mu zadnych sterownikow
systemowych).
Dodatkowo sa dostepne gdzies sterowniki typowo systemowe co by np.
VirtualDub albo VirtualVCR potrafil pobierac video, .
Pogooglaj za tymi nazwami a znajdziesz.

mk