Re: zasilacz ModeCom ATX-350GTF 350WPFC noise killer

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 14:23:13 MET DST

> jak glosny jest zasilacz ModeCom ATX-350GTF 350WPFC
> noise killer ? jest to dla mnie bardzo wazne,
Dla mnie też hałas jest bardzo ważną sprawą, powinien być dla wszystkich,
ale nie wszyscy zdają sobie sprawę o skutkach oddziaływania hałasu na
człeka.
Od dłuższego czasu też szukałem zasilacza z cichym wentylatorem. Mam kontakt
z zaprzyjaźnionym sklepem, więc co nowego/ciekawego to pożyczałem na weekend
do testów. Właściwie większość znanych modeli zasilaczy (a nie podajników
prądu nie wiadomej jakości) testowałem i żaden swoją głośniością mnie nie
zadawalał. W końcu zdecydowałem się właśnie na wskazany prze Ciebie.
Wymieniłem wentylator na Artica i wreszcie (na razie) jestem zadowolony.
Zdaję sobie sprawę z konsekwencji utraty gwaracji, ale zdrowie ważniejsze
podczas spędzania zwykle kilkunastu godzin na dobę przy kompie.
    Darek