Re: pecet a przepięcia

Autor: Jacek \ <plumpixjr_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 09:23:12 MET DST

> wczoraj przytrafil mi sie przypadek o ktorym wczesniej czytalem tylko
> na grupach lub w prasie:). Otoz pewnie gdzies w sieci osiedlowej do
> ktorej jestem podlaczony pojawilo sie jakies przepiecie i czesc
> mojego PC-ta z karta sieciowa na czele ulegla uszkodzeniu. Jesli ktos
> mial juz podobne przypadlosci to prosze o opinie i rady. Ciekawe, czy
> jest szansa na wywalczenie odszkodowania...

Oczywiscie, ze jest szansa. Nawet nie musisisz walczyc. Wystarczy tylko
zglosic szkode. Pod warunkiem, ze miales ubezpieczenie na taka ewentualnosc.
Na marginesie dodam, ze wiele towarzystw ubezpieczeniowych sprzedaje takie
ubezpieczenia w cenie ok. 50zl /rok lub doklada jako gratis do ubezpieczen
majatkowych tzn. wraz z ubezpieczeniem domu.

--
Jacek "Plumpi"
plumpixjr@wp.pl