Re: Dziwne zachowanie kompa

Autor: maciej \(m.\) <alt.pl.neo_at_usunto.poczta.neostrada.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 09:18:38 MET DST

Użytkownik "Aroo" <akarlinski2_usun_to_z_adresu@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cctder$jaq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Mam taki problem. Czasem kiedy włączam komputer zapalają się na
chwilkę
> diodki i potem nagle wszystko zamiera. Kolejne naciśnięcia przycisku power
> nie skutkują. Dopiero wyjęcie wtyczki z gniazdka i włożenie z powrotem
> pomaga. (...)
> Czy coś jest nie tak z zasilaczem?
> Będę wdzięczny za pomoc.

raczej z płytą.
na to wskazują moje doświadczenia z jednym asusem onegdaj.
sprawa była bliźniacza - te same objawy.
okazało się że na płycie głównej padło sterowanko zasilankiem
chcieli mi to nawet naprawić ale koszt był porównywalny
z nową płytą - była i nowa zatem :-)

więc jak na moje - płytkę masz do wymiany :-(

pozdro,
m.