upgrade firmware - problem

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 09:19:35 MET DST

Mam problem z odczytem niektorych nagranych plyt. Myslalem sciagne sobie
firmware, zrobie upgrade i powinno byc ok. No to patrze, co system mi pisze
i jest to COB-1H4816 liteona. Not to ja na strone liteona i tam w combo jest
tylko LTC-48161H ale jako, ze to jest chyba to samo, to sciagnalem i proboje
uruchomic, a on mi krzyczy, ze to nie to. A na google znalazlem cos takiego:
http://www.ab.pl/produkty/grupa.php?id=433&gid=439&pid=67499
wiec napewno to jest to samo. Jak to ominac?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl