Problem z otwierającymi się okienkami eksploratora

Autor: sotb <kuc_at_zw.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 13:45:00 MET DST

Ostatnio próbowałem coś ściągnąć z Kazy i system (xp) zapaskudził mi się
jakimś badziewiem, które po włączeniu IE co jakiś czas uruchamia dodatkowe
okienko z różnymi stronami internetowymi. W rejestrze pojawia się wpis
"autostartup - automove".
Usuwam wpis i po restarcie systemu jest znowu. Spybot - search & destroy
usuwa problem, ale po restarcie jest znowu tak samo.
Gdzie tkwi problem?

SOTB