Usypianie laptoka (?) Usluga ACPI. Win98

Autor: Green <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 08:46:52 MET DST

Pewnie było o tym nieraz. Ja teraz tego nie znajduję...
ACPI- miałem na moim laptopie moziliwość usypiania.
Któregoś razu laptok przywitał mnie pytaniem:
" Miało miejsce nieprawidłowe wychodzenie ze stanu uspienia.
Czy wyłaczyc usypianie komputera -w przyszłosci?"
Pewnie niechcacy walnąłem na TAK. Niechcacy, bo nie miałem takiego zamiaru.
Teraz już faktycznie- nie daje się usypiać.
I nie znajduję dostępnej opcji przywrócenia tego stanu.
Jak się wprowadza do Win98 opcje korzystania z ACPI(usypiania) ?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848