Re: Jak są formatowane nowe dyski WD?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 08:09:16 MET DST

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> wrote in message news:ccq4h9.8k.1@podolany.art.pl...
> i moze po tej pudelkowej 120 sadzisz o formatowaniu??
> no coz - moze ta "promocja" wynikala z tego, ze dysk byl
> wczesniej uzytkowany przez kogos :>

Nie, nie był...

Acha, zainstalowałem te Windows XP na OEM i mieliście
rację - wybrałem instalację na "unpartitionated space"
i opcję "NTFS quick" i poszło jak burza - kilka sekund
dosłownie i zaczęło się "copying files"...
Nie wiem jak oni to robią że formatują partycję tak szybko.

> przeciez nie kazdy kupuje dyski do uzywania z systemami
> windows ;-) a nie wmowisz mi, ze GNU/Linux potrafi dzialac
> ladnie zainstalowany na partycji typu FAT32; albo FreeBSD
> albo Solaris;

Ale formatowanie w fabryce dotyczyło najpopularniejszych
formatów - coś jak z dyskietkami 1.44 - były formatowane
w FAT dla Windows, a jak ktoś chciał je pod makówki to
sobie musiał dołożyć ten czas i sformatować...