Re: Usypianie laptoka (?) Usluga ACPI. Win98

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 01:06:28 MET DST

Proces Green <aquarius@aqua.pl> zwrócił błąd:
> ACPI- miałem na moim laptopie moziliwość usypiania.
> Któregoś razu laptok przywitał mnie pytaniem:
> " Miało miejsce nieprawidłowe wychodzenie ze stanu uspienia.
> Czy wyłaczyc usypianie komputera -w przyszłosci?"
> Pewnie niechcacy walnąłem na TAK. Niechcacy, bo nie miałem takiego zamiaru.
> Teraz już faktycznie- nie daje się usypiać.
> I nie znajduję dostępnej opcji przywrócenia tego stanu.
> Jak się wprowadza do Win98 opcje korzystania z ACPI(usypiania) ?

Pytałeś może na grupie poświęconej windowsom z rodziny 9x? Myślę że tam
szybciej znajdziesz odpowiedź. Ja pamiętam, że win98 miał spore problemy z
hibernacją. Jeśli masz jakąś wczesną wersję to pewnie wymaga ona łatania.
Wątpię czy to pomoże w Twoim przypadku, ale spróbuj też zaktualizować BIOS
w komputerze, czasami rozwiązuje to problemy z trybami oszczędzania
energii. Poszukaj na stronie producenta jakichś poprawek związanych z
oszczędzaniem energii - kiedyś były bardzo... hmmm... popularne.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze