Re: Jak są formatowane nowe dyski WD?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 01:22:43 MET DST

Dnia 2004-07-11 00:36:10, indywiduum zwane *Pszemol* wymodziło przez
port 119 co następuje:

[...]
> Ty się zając śmiej, ale te opóźnienia przy dużych prędkościach
> nadawania wynikają właśnie z braku symetrii miedzy liniami...

Nie zrozum mnie źle: linie się nawzajem zakłócają. Powoduje to tłumienie
sygnału i w konsekwencji jego rozmycie. A z Twojej wypowiedzi
wywnioskowałem, że prąd po prostu płynie z różnymi prędkościami, i stąd
problem...

Ale mam wrażenie, że się rozumiemy... ;)

[...]
> W desperackiej próbie wyciągnięcia ósmych potów z transmisji
> równoległej...

Przez odseparowanie aktywnych linii pasywnymi, ekranującymi je od
wzajemnych zakłóceń...

> Ale jak sam widzisz dalsze przyspieszenie
> wymusiło przerzutkę na transmisję szeregową - ta jest łatwiejsza
> do opanowania przy bardzo dużych prędkościach nadawania...

I tu się zgodzę.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]