Re: Zwisy po zmianie Radeona 8500LE na 9800SE

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 09:53:36 MET DST

"Pssik" <kiciazajaca_NOSPAM@go2.pl> wrote in message
news:ccmn8t$qhc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zasilacz i radek były dziś w serwisie (podłączony kilka godzin) - wszystko
> nimi ok :(
> Odłączyłem wszystko (taśmy, karty) - został zasilacz, grafika, płyta,
> procek. Niestety nic nie ruszyło (próbowałem różnych monitorów i
klawiatur,
> bios restartowany). Na starym zasilaczu działa.
> Czy to możliwe, że różne zasilacze i oba sprawne, a mimo wszystko jeden
nie
> działa (i to ten lepszy/nowszy) ?
> Skoro płyta działa z innym zasilaczem i grafiką, to możliwe, że jest
> uszkodzona ?

Pozycz lub kup zasilacz, ktory wazy ze 2 kg, co raczej bedzie oznaczalo, ze
ma duze cewki i radiatory i znacznie wieksza moc.
Popatrz sobie na wnetrza i opisy zasilaczy:
http://www.chip.pl/arts/kth/kth_102739.html
http://www.sirius.pl/art.php?id=142&typ=test&aid=110&pid=1
http://www.sirius.pl/art.php?id=125&typ=test&aid=92
http://www.tomshardware.pl/howto/20021021/