Re: Zwisy po zmianie Radeona 8500LE na 9800SE

Autor: Kasia VPL <kim_at_hapt.de>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 18:30:51 MET DST

On Thu, 8 Jul 2004 09:51:37 +0200, "Pssik" <kiciazajaca_NOSPAM@go2.pl>
wrote:

>Abit KD7-Raid, Athlon 2600, WinXPpro
>
>Po włożeniu 9800 wszystko ok, znalazł stery i działał. Po ponownym odpaleniu
>kompa system podczas uruchamiania od razu skanuje dyski a potem zgłasza mase
>błędów (brak pulpitu, brak wszystkich programów startowych). Nie można nic
>włączyć (menadżera urządzeń i właściwości pulpitu, nie mówiąc o jakimkolwiek
>programie).

Moze byc kilka przyczyn i niekonecznie cos uszkodzone skoro system
startuje i funkcjonuje w kombinowanych konfiguracjach .

1. Zbyt maly zasilacz moze powodowac podobne objawy.
Przy twojej konfiguracji sprzetu, wskazane byloby posiadac nie
mniejszy zasilacz niz 350W.
Szczegoly doboru zasilacza znajdziesz tu:
http://www.jscustompcs.com/power_supply/

2. Przed instalacja nowej karty z serii Radeon dobrze byloby
postudjowac uwagi ATI odnosnie przygotowania systemu do instalacji tej
karty w szczegolnosci przy Systemie Op. Win XP.
Mam tu na mysli zainstalowanie najnowszych driverow do obslugi Chipset
dla twojej mobo.
Wyinstalowanie starych driverow od poprzedniej karty graficznej.
Nie ma koniecznosci (z nowym Catalyst) odinstalowania starszych versji
driverow Catalyst dla ATI Radeon.

3. Zamiast instalowac Driver dla Radeon 9800(xx) z zalaczonego CD,
doradzilbym raczej download najnowszy z ATI website (ciagle poprawki i
zmiany).
Obecnie najnowsza versja jest Catalyst 4.7 (29MB)
http://www.atitech.ca/
Byc moze znajdzie sie tez gdzies lokalnie w Polsce mirror site z
szybszym dla ciebie dnld.
Ps. Warto zagladnac tu, odnosnie problemow z kartami graficznymi
Radeon :
http://www.rage3d.com/board/forumdisplay.php?f=58