Re: zasilacz poza obudową

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 19:03:25 MET DST

Dnia Fri, 09 Jul 2004 18:51:06 +0200, BestSeller wierz±c w jedynie słuszne
swe słowa napisał(a):

> Jesli tak jest, to mozna zrobic dodatkowym kablem bylejakim - po prostu przyczepic go
> na jednym koncu do zasilacza, na drugim do obudowy.

dokładnie tak

> Sprawa jest rodzaju innego: zasilacz wymusza w obudowie charakterystyczna cyrkulacje
> powietrza. Bez niego ta cyrkulacja moze zostac zachwiana i elementy zaczna sie grzac.

no ja akuart mam WC, więc mnie to nie dotyczy :-)

> Niewatpliwie rozwiazaniem bedzie dokupienie wiatraka do obudowy i wlozenie zamiast
> zasilacza, ale wtedy wyjdzie na to samo.

nie na to samo, bo zasilacz zasysaj±c już ogrzane powietrze z wnętrza
obudowy pracuje gło¶niej je¶li oczywi¶cie ma temperaturow± regulację
obrotów

--
 AthloN 2400+, Gigabyte GA-7dxe, 256 MB RAM,