Re: zasilacz poza obudową

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 00:45:07 MET DST

Marco wrote:

> no ja akuart mam WC, więc mnie to nie dotyczy :-)

acha; i WC Ci chlodzi miedzy innymi: wszytstkie chipy na mobo,
wszystkie chipy na karcie graficznej; wszystkie chipy na
wszelkich innych kartach rozszerzen, dyskach i pamieci operacyjnej??

gorace powietrze uchodzi do gory; i tam wiatrak z zasilacza je
wysysa; jak masz tylko chlodzenie typu WC, to nic nie wyciaga
goracego powietrza z obudowy;

adas;