Re: zasilacz poza obudowš

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_RTFM.tlen.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 22:19:19 MET DST

Marco wrote:
> nie na to samo, bo zasilacz zasysając już ogrzane powietrze z
wnętrza
> obudowy pracuje głośniej jeśli oczywiście ma temperaturową regulację
> obrotów

Czyli trzeba dołożyć wiatraków do obudowy żeby temperatuta w niej
spadła, żeby ciepłe nie było wysysane na zewnątrz tylko przez
zasilacz.

  BTW, każdy wie jak podłączyć wiatraka na 5,7,12V a ostatnio
wykombinowałem 6V bez konieczności doprowadzania kabelka 5V, tylko że
to wymaga 2 wiatraczków :)
  Co myślicie ?

--
Adrian S.
Potworka :[ K7VZA | AMD A1200 | 384MB RAM | GeForce2 ] Win2k3