Re: GeForce5200 czy Radeon9200?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:59:09 MET DST

Dnia Fri, 9 Jul 2004 16:32:19 +0200, Krzysztof Uglorz wierząc w jedynie
słuszne swe słowa napisał(a):

> Witam. Stoję przed pewnym dylematem i chciałbym się dowiedzieć od ekspertów
> który karta graficzna (wymienione w temacie) jest lepsza? Jakie mają
> właściwości. Co ma jedna a czego nie ma druga? Osobiście mam zaufanie
> bardziej do firmy NVIDIA niż do Ati. Zresztą w wielu aplikacjach 3D można
> zauważyć w tzw. "credits'ach", że były one robione na sprzęcie NVIDIA.
> Proszę o polecenie mi jaki sprzęt mam wybrać?

Jeśli jedynym kryterium jest Twój strach przed Ati to powiem Ci ze jest
bezpodstawny. Karty te są zbliżone wydajnością, Radeon daje raczej lepszą
jakość obrazu od GForce'a, a na pewno ma lepszy Tv-out.
Cokolwiek zdecydujesz to kup kartę firmową: MSI, Gigabyte, Sapphire, HIS
itp.

--
 AthloN 2400+, Gigabyte GA-7dxe, 256 MB RAM,