Re: Problem z wlaczeniem kompa:(

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:54:10 MET DST

Dnia Fri, 9 Jul 2004 16:05:59 +0200, grzech wierząc w jedynie słuszne swe
słowa napisał(a):

> Przez 3lata byl wystarczajacy? A wiem ze nic nie bylo dokupowane do niego.

Do końca tego nie jestem pewien, ale chyba materia się starzeje :-)
Poza tym niektórzy utrzymują że urządzenia potrafią się psuć!

> Ostatnio jednak kumpel ten zaczal sie skarzyc ze mu xp nie zawsze wstaje,
> wiec dzisiaj zagladam do puszki a tam wentyl na procku stoi
> i sie okazalo ze wiatrak na procku czasem sie kreci, czasem nie;)
> Czy aby tenze dogorywajacy wiatrak nie powoduje tego ze komp sie
> czasm nie wlacza? Moze ma jakies zabezpieczenie, ktore nie pozwala
> zalaczyc sie jak wiatrak stoi? (plyta Gigabayta)

No to ostatecznie też mógłby być powód, bo płyta ma zabezpieczenia przed
przegrzaniem procka i jak osiąga on pewną temperaturę to komputer zostaje
wyłączony. Ale sam mówiłeś że komputer "nie wstaje" czasami, przez co
rozumiem, że nie można włączyć "zimnego" kompa po dłuższym wyłączeniu, więc
tą ewentualność odrzuciłem.

--
 AthloN 2400+, Gigabyte GA-7dxe, 256 MB RAM,