GeForce5200 czy Radeon9200?

Autor: Krzysztof Uglorz <quong_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:32:19 MET DST

Witam. Stoję przed pewnym dylematem i chciałbym się dowiedzieć od ekspertów
który karta graficzna (wymienione w temacie) jest lepsza? Jakie mają
właściwości. Co ma jedna a czego nie ma druga? Osobiście mam zaufanie
bardziej do firmy NVIDIA niż do Ati. Zresztą w wielu aplikacjach 3D można
zauważyć w tzw. "credits'ach", że były one robione na sprzęcie NVIDIA.
Proszę o polecenie mi jaki sprzęt mam wybrać?

Jeszcze taka małą informacja. Kiedyś, miałem GF5200 ale tylko przez 2
godziny. Nie współpracowała ona z moją płytą główną. Została wymieniona na
Radeona9200. Wszystko działało już w tedy O.k ale zauważyłem jednak, ze i
tak działa niepoprawnie. Musiałem w takim razie zmienić płytę główną.
Zmieniłem na EPOXA na model 8RDA3I. I teraz tak się zastanawiam.... czy nie
powrócić do GeForce?

Pozdrawiam Serdecznie
Quong