Re: Problem z wlaczeniem kompa:(

Autor: grzech <grzegorzz_at_gdynia.mm.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:05:59 MET DST

> Tylko i wyłącznie zasilacz 300W co nie wiesz jaki jest.

Nie wiem bo to kumpla sprzet, kupowal w calosci 3 lata temu
i tez nie wie co tam siedzi.

> To ja Ci powiem jaki jest: NIEWYSTARCZAJĄCY!

Przez 3lata byl wystarczajacy? A wiem ze nic nie bylo dokupowane do niego.
Ostatnio jednak kumpel ten zaczal sie skarzyc ze mu xp nie zawsze wstaje,
wiec dzisiaj zagladam do puszki a tam wentyl na procku stoi
i sie okazalo ze wiatrak na procku czasem sie kreci, czasem nie;)
Czy aby tenze dogorywajacy wiatrak nie powoduje tego ze komp sie
czasm nie wlacza? Moze ma jakies zabezpieczenie, ktore nie pozwala
zalaczyc sie jak wiatrak stoi? (plyta Gigabayta)

Grzegorz