Re: [Zasilacze] Ktory wybrac?

Autor: Virus_7 <virus_7_at_spam.o2.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 21:40:23 MET DST

Użytkownik "Tomek[TK]" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał w wiadomości
news:cck4ju$64b$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Siedzialem sobie przedwczoraj na komputerze, ktory nagle mi sie wylaczyl.
> Probowalem go wlaczyc ponownie lecz bez skutku. Po roznych eksperymentach
> czesciami doszedlem do wniosku ze spalil sie zasilacz (teraz siedze na
> kompie z P166MMX i 8MB RAM - nikomu tego nie zycze ;) ). W zwiazku z
> powyzszym zdarzeniem mam 2 pytania:
> 1) Jaki zasilacz kupic? Mam ok. 200 zl (ewentualnie moge do tego pare
groszy
> dolozyc ale jesli roznica bedzie niewielka to wolalbym wydac mniej)

 ModeCom lub Chieftec

> 2) Zastanawialem sie nad kupnem Chieftec'a ATX-1136H - co o nim sadzicie?

Nie... Lepiej kupić te popularne 360W lub 420W, inne modele mogą być gorsze

> 3) Wszystkie zasilacze ogladalem na www.komputronik.pl - kupowaliscie
kiedys
> cos w tym sklepie? Czy dlugo trzeba czekac na zamowiony towar?

Nie polecam tego sklepu. Drogo. Na sprzęt czeka się dość krótko, ale później
możesz mieć kłopoty z gwarancją. Sróbuj na www.pcprojekt.pl lub
www.proline.pl (ewentulanie www.sirius.pl; www.arest.pl).

Pozdrawiam
Virus_7