Re: [Zasilacze] Ktory wybrac?

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 22:50:19 MET DST

> groszy
>
> ModeCom lub Chieftec

Co sadzisz o ModeCom'ie 350GT?

Mam jeszcze inne pytania. Kiedys "pochwalilem sie" ze mi sie spalil zasilacz
Megabajta (jakis tam model). Kupilem inny zasilacz ... rowniez Megabajta
(model MGB-350ATXP4) - na grupie powiedziano mi ze:
1) Kiepski wybor
2) Te 350W jest tylko napisane na jego obudowie bo w rzeczywistosci jego moc
bedzie duzo mniejsza.

Pytanie 1: Jak to jest z ta moca w zasilaczach ModeCom 350GT i Chieftec 350W
/ 360W / 360W ATX-1136H

Pytanie 2: Czy duze sa roznice miedzy Megabajtem a wymienionymi przezemnie
zasilaczami ?

> Nie... Lepiej kupić te popularne 360W lub 420W, inne modele mogą być
gorsze

420W da mi chyba za bardzo po kieszeni... tymbardziej ze taka moc raczej nie
bedzie mi potrzebna. Moj komp to:

Epox EP-8KTA2
Athlon 1.0
HDD 80GB WD800JB
HDD SEAGATE 10.2 GB
WinFast GeForce 2 MX
stara Nagrywarka HP CD-Writter+ 7500 series

do tego dochodzi tani kontroler SCSI Adaptec (pod ISA) ktory dostalem wraz
ze skanerem Microtek Phantom 636 i karta sieciowa

> Nie polecam tego sklepu. Drogo. Na sprzęt czeka się dość krótko, ale
później
> możesz mieć kłopoty z gwarancją. Sróbuj na www.pcprojekt.pl lub
> www.proline.pl (ewentulanie www.sirius.pl; www.arest.pl).

hmmm.... niewiem jak inne czesci ale jak chodzi o zasilacz Chieftec'a o
ktory pytalem to na www.pcprojekt.pl jest znacznie drozszy (roznica ponad 40
zl - no chyba ze model 1136 i 1136H to nie to samo). Innych stron jeszcze
nie obejrzalem bo na tym zlomie (166MMX i 8MB RAM) troche dlugo to trwa, ale
zerkne na ich oferte w najblizszym czasie.

Tomek