Re: Jaka drukara ?? HP 5150 lub 7260

Autor: Tynio <tynio_NO_SPAM__at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 20:52:34 MET DST

> Jeśli będziesz drukował teksty, a sporadycznie zdjęcia, to po co Ci
drukarka
> foto?? Lepiej na tym wyjdziesz kupując 5150 i wysyłając zdjęcia do
fotolaba
> niż kupując tusz foto i drukować samemu. Jeśli piszesz,że sporadycznie
> będziesz drukował zdjęcia,to druk 4 kolorowy (3 kolory+czarny) powinien
> wystarczyć w zupełności.
> pozdro!
> <WojtaS>
> p.s. to niby są prawie identyczne drukarki

Dzięki za info
co do zdjęć z laba to zanoszę i to bardzo często teraz mam już ponad 300-400
zdjęć
z jednego roku ;) wiem że jak bym wydrukował tyle zdjęć z jakiejkolwiek
drukarki
atramentowej to bym miał nowy aparat cyfrowy i to nie byle jaki ;)
Ale mam takie sytuacje że robię zjecie a są u mnie rodzice lub znajomi i
ktoś sobie "zapragnie"
tego zdjęcia, to nie ma problemu heja na kompa potem drukarka i już gotowe
;)
nawet jeżeli jest to 3x większy koszt to jednak będzie 2-3 zdjęcia
miesięcznie a tu właśnie mi chodzi o jak najwyższą jakość ale za rozsądną
cenę - nawet jak bym miał co 4-5 miesięcy kupić tusz za 90-100 zł

A co do Twojego P.S.
to ja też tak słyszałem że to jest identyczna drukarka z innym wyglądem oraz
kilkoma bajerami

Tynio

Pozdrawiam