Re: problemy z pamięcią w płycie Soltek

Autor: Grześ <athlonek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 20:49:40 MET DST

są to pamięci DDR266, obie Kingston, ale czy dwustronne czy jednostronne tego
nie wiem (może wiesz jak to sprawdzić?). Obie działają dobrze, ale
samodzielnie. Jeśli są naraz włożone to są te szopki.
Do tej płyty solteka można włożyć 3 kości pamięci. Może to problem np. do
którego banku pamięci włożyć (np. czy powinny sąsiadować ze sobą - tego nie
testowałem).

pozdrawiam
Grzesiu