Re: Jaka drukara ?? HP 5150 lub 7260

Autor: Tynio <tynio_NO_SPAM__at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 20:59:25 MET DST

> Mam HP 5150. Jesli chodzi o wydruki photo to calkiem niezle wychodza nawet
> na zwylklym papierze. Chcac jednak miec naprawde dobrej jakosci wydruki
> zdjec trzeba zastosowac papier i tusz photo. Biorac pod uwage cene
drukarki
> i jakosc wydruku trudno bedzie znalezc jakas inna alternatywe. Co do 7260
> nie bede sie wypowiadal bo nie mialem okazji na niej drukowac.

Spoko mam około 10 kartek do wydruków photo (pozostałość po starej drukarce)
a i tu o to chodzi tak jak piszesz czyli o dodatkowy tusz który pozwoli na
oddanie wierniej barw,
myślę że co do wydruku o podobnej jakość i podobnej cenie drukarki to coś by
się znalazło ;)
tylko HP ma jeden wielki +
Można nabijać tusze a jak się coś zapcha kupuje się nowy tusz HP i masz nowe
głowice a nie
tak jak np . Canon lub Epson (którego mam i musze wywalić) głowice na stałe
;)

Tynio

Pozdrawiam