Re: problemy z pamięcią w płycie Soltek

Autor: Adam T <trawa[NOSPAM>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 21:05:13 MET DST

Użytkownik "Grześ " <athlonek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cck504$5vp$1@inews.gazeta.pl...
> są to pamięci DDR266, obie Kingston, ale czy dwustronne czy jednostronne
tego
> nie wiem (może wiesz jak to sprawdzić?).

Chodzi o budowe, to czy maja po obustronach te takie "prostokacki" czy
tylko po jednej stronie.
Obie są fizycznie identyczne.
Generalnie z Kingstonami nie ma problemow bo sa dosyc dobre jakosciowo.
gorzej jakby to byly jakies 2 rozne tajwańsko-wietnamskie niewiadomoco.

>Obie działają dobrze, ale
> samodzielnie. Jeśli są naraz włożone to są te szopki.

Probowales inne pamieci montowac razem do tej plyty?

> Do tej płyty solteka można włożyć 3 kości pamięci. Może to problem np. do
> którego banku pamięci włożyć (np. czy powinny sąsiadować ze sobą - tego
nie
> testowałem).

Sproboj, to tez czasami moze byc.

Zawsze mozesz takze sprawdzic, czy te pamieci nie sa uszkodzone. Polecam
Memtest86 (tyle ze to trwa dosc dlugo)

--
Pozdro
Adam