Re: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)?

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 20:11:19 MET DST

To ciezko dostac w sklepach. Najtansze ceny sa przy "combo" zakupach z
ptr.pl i esc.pl ale tam nie ma tych pamieci... Moze ktos moze polecic inne
tanie i dobre?

> Lepiej brać 2500+

Wlasnie dochodze do takiego wniosku po przeczytaniu kilku postow. Chdozi o
podkrecanie? Bo ceny sa bardzo podobne
2500+ 339zl
2600+ 359 zl

Czyli tylko 20 zl roznicy.

Jest niby jeszcze wersja mobile 389 zl chyba - ale jakos mam pewne obawy.
wiem ze super sie podkreca, ale nie chce pop ierwsze zeby komp mi odfruwal
razem z wiatrakami oraz jakos mam takie zawsze wrazenie ze wersje mobile sa
mniej wydajne...?

> A nie lepiej kupić płytę nForce 2 z SoundStormem? Będzie porównywalna
> jakość.

Moze tak, ale:
-nie znam sie na SoundStormie
- poza tym ta SB live! 5.1 (platinum o ile pamietam) mam ze starego kompa -
wiec musialbym wyrzucic...

> I czemu te Seagate'y??? Nie lepiej wziąć Samsunga i mieć spokój na długie
> lata?

Pewnie tez stare uprzedzenia. Seagaty mi zawsze dobrze chodzily, a samsungi
kiedys mialy zla opinie... Ale jesli rzeczywiscie sa takie dobre (i tansze
jak widze) to zastanowie sie nad takim...

> Powinien pociągnąć, chociaż trochę dużo dysków.
> Jak będziesz miał już ten sprzęt, odpal narazie z jednego i sprawdź jakie
> będziesz miał napięcia. Jeśli OK podłączaj następne.

Jak juz bede mial to musze chodziaz podlaczyc 3, bo nie wywale przeciez
dyskow twardych. Ten 160GB mialem kupic, ale moge sie na razie wstrzymac z
zakupem i sprawdzic czy pojdzie na tym co mam - choc niestety dyski mam
zapchane strasznie :) - nie nadazam zgrywac na CD.

> jak
>
> Odpowiedni? To znaczy jaki? Cichy? Wydajny?
> Jeśli cichy to GlacialTech.
> Jeśli wydajny to któryś z ThermalTake'ów

Chce cos posredniego - czyli cichy (choc bez przesady, wazne tez zeby dobrze
chlodzil) z regulowanymi obrotami najlepiej, ale i wydajny bo sprobuje sobie
podkrecic procesorek. I zobacze jak pojdzie...

Pozdrawiam :)
Geralt