Re: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)?

Autor: Virus_7 <virus_7_at_spam.o2.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 19:47:35 MET DST

Użytkownik "Geralt" <przemyslaw26@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ccjs2u$6ek$1@charlie.news.tkdami.net...
> Zamierzam modernizowac komp - ale zastanawiam sie czy starczy mocy
zasilacza
> (360W, czy musze wiekszy brac?):
>
> -CHIEFTEC DX-01SL-D-U (360W)
>
> -Soltek 75FRN3-L nVidia nForce2 SPP (SL-75FRN3/SL-75FRN3-L)
> -TWINMOS DDRAM 1024MB/PC 400/(2*512) CL2.5
> -Barton 2500+/2600+ (BTW: ktory bardziej sie oplaca kupic, czy sa
> jakies przeciwwskazania dla 2600+?)

Lepiej brać 2500+

> -Sapphire Radeon 9800 PRO Atlantis 128MB DDR TV&DVI, lite ret
> -SB live! platinum 5.1

A nie lepiej kupić płytę nForce 2 z SoundStormem? Będzie porównywalna
jakość.

> -Kontroler PCI ATA 133 Raid
> -CD-ROM LG 40x
> -CD-RW LG 40x12x40x
> -FDD
> -Seagate 160GB Barracuda ST3160023A (z tego badz z 40GB w
> ostatecznosci moge zrezygnowac)
> - Seagate Barracuda 120GB
> - Seagate Barracuda 80GB
> - Seagate Barracuda 40GB

I czemu te Seagate'y??? Nie lepiej wziąć Samsunga i mieć spokój na długie
lata?

Powinien pociągnąć, chociaż trochę dużo dysków.
Jak będziesz miał już ten sprzęt, odpal narazie z jednego i sprawdź jakie
będziesz miał napięcia. Jeśli OK podłączaj następne.

> Poza tym czy ktos moze mi polecic odpowiedni wiatraczek na procesor oraz
jak
> go potraktowac pasta itp?

Odpowiedni? To znaczy jaki? Cichy? Wydajny?
Jeśli cichy to GlacialTech.
Jeśli wydajny to któryś z ThermalTake'ów