Re: UPS firmy Trust

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 01:20:20 MET DST

Aquarius wrote:

> [...]
> gł. i 4ema napędami okazuje się za mało) i mam pytanie. Otóż w ostatnich dniach
> zwiedzałem różne sklepy komputerowe oraz takie coś, co się nazywa MediaMarkt. No
> i w tymże MM - wśród baaaaardzo skromnego wyboru zauważyłem UPSy firmy Trust po
> bardzo przyjaznej cenie (600VA bodajże za 299 PLN!). No mam pytanie: czy ktoś ma
> z UPSami tej firmy jakiekolwiek doświadczenia? Wiem, że ta firma robi niemal
> wszystko do kompów (od kilku dni mam nawet ich klawiaturę) i jeszcze nie
> słyszałem na nią skarg... ale może słabo słuchałem. No a poza tym mogą robić

Trust to przeciwieństwo własnej nazwy. Powinni się nazywać "Don't
Trust". Zazwyczaj kupują jakąś dalekowschodnią tandetę, dodają obudowę
(albo tylko dają własną naklejkę) i sprzedają jako niby-holenderski
produkt. Nie widzę powodu, dla którego UPSy mieliby akurat robić na
innej zasadzie niż całą resztę.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com