problemy z nagrywarka cd

Autor: rzm <rozoomDELETE_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 01:13:47 MET DST

jakis czas temu kupilem do swojego PIII 800 MHz wypalarke Lite-Ona 52x
w miejsce poprzedniej (LG 24x). nagrywanie plyt zaczynalo sie normalnie,
po czym stopniowo predkosc spadala by w polowie plyty osiagnac 8x.
efekt -- plyt nie dalo sie odczytac. urzadzenie w serwisie wymieniali
mi trzy razy, zawsze te same efekty. koniec koncow poddalem sie i
zamienilem sie z kumplem (pozdrawiam bo przeczyta) na Lite-Ona 32x.
ten dziala bez zarzutow. przyzwyczailem sie do predkosci, ale mam
ostatnio ochote kupic sobie wypalarke DVD. i tu moje pytanie -- czy
problem sie nie powtorzy? (btw moze da sie rozwiazac poprzedni...)
niestety nie mam skad pozyczyc i sprawdzic czy bedzie dziala.

plyta ASUS CUBX-E 384 RAM Seagate 80 GB zasilacz no name 230V

pzdr i thx
/rzm